Promocja mięsa gęsiego w Polsce
Kampania której organizatorem była Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza.
Projekt realizowany w 2010 roku składał się z dwóch akcentów:
– gęsina na św. Marcina
– gęś na Boże Narodzenie
Celem kampanii była:
- budowa wizerunku mięsa gęsiego jako mięsa o wyjątkowych walorach smakowych,
- podkreślenie tradycji konsumpcji – mocne akcenty odnoszące się do wyjątkowych rodzinnych chwil będących okazją
do spożywania szczególnego dania którym jest gęsina, - udostępnienie konsumentom przepisów przyrządzania mięsa gęsiego celem przekonania ich o możliwościach przygotowania go we własnym zakresie.
W ramach kampanii „Promocja mięsa gęsiego w Polsce“ zrealizowano następujące działania:
- spoty reklamowe w TV,
- product placement podczas takich programów TV jak Dzień dobry TVN, Pytanie na śniadanie oraz seriali: Klan, M jak miłość,
- insertowanie folderów do prasy (Poradnik domowy i innych ),
- kampania internetowa,
- press kit – zestawy informacyjne dla dziennikarzy.
Projekt finansowany był z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.