Zaznacz stronę

Promocja mięsa gęsiego w Polsce

Kampania której organizatorem była Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza.

Projekt realizowany w 2010 roku składał się z dwóch akcentów:

 – gęsina na św. Marcina
 – gęś na Boże Narodzenie

Celem kampanii była:

  • budowa wizerunku mięsa gęsiego jako mięsa o wyjątkowych walorach smakowych,
  • podkreślenie tradycji konsumpcji – mocne akcenty odnoszące się do wyjątkowych rodzinnych chwil będących okazją
    do spożywania szczególnego dania którym jest gęsina,
  • udostępnienie konsumentom przepisów przyrządzania mięsa gęsiego celem przekonania ich o możliwościach przygotowania go we własnym zakresie.

W ramach kampanii „Promocja mięsa gęsiego w Polsce“ zrealizowano następujące działania:

  • spoty reklamowe w TV,
  • product placement podczas takich programów TV jak Dzień dobry TVN, Pytanie na śniadanie oraz seriali: Klan, M jak miłość,
  • insertowanie folderów do prasy (Poradnik domowy i innych ),
  • kampania internetowa,
  • press kit – zestawy informacyjne dla dziennikarzy.

    Projekt finansowany był z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

facebook dobry drob twitter dobry drob linkedin dobry drob