Europejski drób – w jakości siła
Kampania trwająca od 9 lutego 2016 roku do 8 lutego 2019 roku.
Projekt miał na celu promocję zalet unijnego drobiu wyprodukowanego zgodnie z zasadami systemu jakości QAFP (Quality Assurance for Food Products). Program skierowany był do odbiorców na trzecich rynkach: Chin z Hongkongiem, Wietnamu oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Kampania finansowana była przy wsparciu Unii Europejskiej, Rzeczpospolitej Polskiej oraz ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
Kampania promocyjno – informacyjna „Europejski drób – w jakości siła”, realizowana była przez Krajową Radę Drobiarstwa – Izbę Gospodarczą. Kampania promowała europejski drób produkowany zgodnie z restrykcyjnym unijnym prawem oraz w myśl zasady „od pola do stołu”.
Na przestrzeni trzech lat eksperci kampanii wzięli udział w licznych wydarzeniach branżowych, realizowanych na rynkach docelowych w różnym kształcie. Poszczególne wydarzenia, w zależności od wymogów programowych obejmowały organizację stoisk kampanii, seminariów i bankietów promocyjnych dla przedstawicieli grup docelowych kampanii.
Kampania zapewniała również uczestnictwo ekspertów w spotkaniach o charakterze biznesowym, mających na celu zaznajomienie potencjalnych importerów z zaletami europejskiego drobiu oraz wyjaśnienie ich wątpliwości dotyczących europejskich systemów produkcji oraz jakości mięsa drobiowego.